اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| مدیرعامل شرکت آب گیلان پرداخت حقوق کارکنان را به پس از وصل مطالبات موکول کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان می‌گوید: در صورت دریافت مطالبات از نیروهای مسلح و مشترکین حقوق‌های معوقه را پرداخت می‌کنند.

فارس من| مدیرعامل شرکت آب گیلان پرداخت حقوق کارکنان را به پس از وصل مطالبات موکول کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس فرصتی را فراهم کرده تا مردم و صاحبان صنوف و اقشار مختلف، دغدغه‌ها و مطالبات خود را به‌صورت شفاف و صریح با رسانه مردمی خود مطرح و این خبرگزاری نیز بر خود تکلیف کرده تا مطالبات مردمی را در اولین فرصت پیگیری و تا حصول نتیجه، دنبال کند.

اخیراً مطالبه‌ای با عنوان «درخواست پرداخت معوقات حقوق کارکنان شرکتی آبفای گیلان» در این خبرگزاری ثبت شده بود.

مطالبات را دریافت کنیم حقوق می‌دهیم

مازیار علیپور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در همین رابطه با اشاره به علت عقب‌افتادگی حقوق پرسنل شرکت نیز اظهار کرد: ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری به شرط پیش‌بینی زیر ساخت‌ها کار درستی بود، هر ۲ شرکت زیان‌ده بود و بعد از ادغام نامنظم شدن دستمزدها آغاز شد.

به گفته مدیرعامل آبفای گیلان  هم اکنون پرسنل شرکتی، خدماتی و رسمی حقوق طلب کار هستند و بیشترین دغدغه ما نیز پرسنل شرکتی است.

علیپور با بیان اینکه مطالبات آب و فاضلاب از مشترکین خانگی، تجاری و اداری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان است، افزود: بنا داریم مطالبات خود را از نیروهای مسلح به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان دریافت کنیم تا بتوانیم حقوق‌ها را پرداخت کنیم.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول